poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje#PART#ONE

Hej wam ;)
W dzisiejszym wpisie chciałabym wam bliżej przedstawić kontakt ze mną ;) Strony na których jestem zalogowana , jakbyście mieli jakieś pytania to piszcie bez obaw :)

★   Facebook

★   Twitter

★  Ask.fm


Zapraszam was do lajkowania mojej stronki na facebooku. Chce widzieć ile osób interesuje moje pisanie na blogu. Jest mi bardzo miło ,ze coraz więcej was przybywa :) a teraz chciałabym wtrącić mały tag.

Tag about my love Justin Bieber 

Wiele osób Hejtuje mnie na ask.fm lub obraża mojego bloga tylko dlatego ,że lubię Justina Biebera. Zanim wyrazisz opinię i zdanie na temat tej osoby dowiedz się coś o jego przeszłości. To on zaczynał swoją karierę śpiewając na schodach z gitarą. To on podczas swoich koncertów licznie dostawał w twarz butelkami. To on jest obrażany ,że wygląda jak dziewczyna. A wszystko to z zazdrości. Chłopcy nie szanują Justina ponieważ są zazdrośni o miłość dziewczyn do piosenkarza. Dlaczego ludzie hejtują akurat JB i 1D? To proste dziewczyny boją się zdania chłopców jak wyrażą swoją opinie. Ja osobiście mam gdzieś jak ktoś mi powie ,że jestem inna i nie normalna ,ze słucham innej muzyki. Słucham to co lubię ;)










17 komentarzy:

  1. Mimo, że nie przepadam za nim to nic do Ciebie nie mam. Trzeba być tolerancyjnym ;) Niestety Polacy mają z tym problem, ale nie przejmuj się:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale w Polsce to normalne. Zero tolerancji. Mnie obrażają ponieważ jestem w poowie Ukrainką.A co do JUstina Biebera to nei jestem Belieberką, ale uwielbiam wiele jego piosenek<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;) Dziękuje CI bardzo. Nie martw się ,pochodzenie nie jest ważne

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą ja lubię 1D i Nirvanę i zostałam zwyzywana za to, że mieszam te dwa gatunki, to chyba moja sprawa, prawda. Nie przejmuj się hejterami, to żałośni ludzie, próbujący się dowartościować, obrażając innych.
    Justyna z http://destroying-their.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ,ja słucham podstaw rocka np. Pink Floyd a ludzie nie mogą zrozumieć ,że czasami trzeba oderwać się od 1dnego gatunku

      Usuń
  4. Justin Bieber akurat ma tyle antyfanów, ponieważ według mnie zaczął śpiewać jak był jeszcze młody i nie miał tej mutacji itd. Ale 1D? Nie wiem dlaczego...

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga i jak chcesz skomentuj. Sama jesteś blogerką, więc wiesz jakie to dla mnie ważne. odwdzięczę się tym samym ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokladnie :) jedni sluchaja rocka inni popu. Ja nie jestem jakas wielka belieberka, ale mimo to szanuje Justina. Ma swietne piosenki :)
    Pozdrawiam, http://l0velyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tutaj to normalnie, ludzie często oceniają chociaż nic nie wiedzą. Nie wiem skąd się wzięła ta nietolerancja, ale nic na to nie poradzimy.
    pozdrawiam i obserwuje
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to jakos przeżyć ;) Dzięki i ja także ;)P

      Usuń
  7. Nie ma co, wielu ludzi czerpie satysfakcję z obrażania innych. Dla mnie to po prostu szczyt głupoty ludzkiej-oceniać człowieka na podstawie chociażby takiej muzyki. Osobiście nie szaleję na punkcie Justina, to nie mój styl. Ale nigdy nie zniżyłabym się do poziomu tych, którzy go "hejtują", to jest po prostu śmieszne.

    Masz bardzo fajnego bloga, z chęcią go zaobserwuję i będę tu wpadać. I zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy słucha to co lubi :)
    Mnie jednak JB nie zainteresował swoją osobą, owszem nie lubię go, ale też nie hejtuje go jak inni...
    hisotriaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy ma inne gusta muzyczne, osobiście nic do Biebera nie mam bo nigdy nie przesłuchałem jego piosenki, ani nie oglądam stron stworzone przez ich fanki, ale mówienie że faceci mu zazdroszczą bo kochają go dziewczyny to przesada. Osobiście nie chciałbym mieć kolejki zagorzałych fanek bo nie miałbym chwili spokoju. Ale jeśli go lubisz to go słuchaj a hejtami się nie przejmuj :)

    Zapraszam do mnie.
    http://bywylogowacsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń