poniedziałek, 29 lipca 2013

Forever with you

Hej wam <3
W dzisiejszym poście chciałabym ogłosić ,że wyjeżdżam i nie będzie mnie przez tydzień. Lecę do Grecji na Rodos i przywiozę dla was fotorelacje. Otóż to chciałabym jeszcze wam opowiedzieć trochę o moim obozie. Na treningach uczyłam się zupełnie nowego stylu tańca a mianowicie Salsy. Z początku byłam bardzo zawiedziona ,że to nie jest hip-hop lecz potem nagle uświadomiłam sobie iż warto w życiu próbować nowych rzeczy i takie doświadczenie dobrze wpłynie na moje umiejętności. W sumie taniec nie opierał się jedynie na Latino Americano ćwiczyliśmy też disco-dance. Jest to naprawdę świetny taniec. Na koniec każdego obozu gruba prezentuje swoję umiejętności. Nam wszystko wyszło po myśli. Jestem z siebie bardzo dumna i zadowolona ,że udało mi sie przetrwać ciężką prace.


1 komentarz:

  1. Pięknie tańczysz, zazdroszczę ;-; Ja jedynie umiem skakać, machając rękoma na dyskotece ;-;


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń