czwartek, 2 maja 2013

back to Poland ;)

Hejoł :)
Gidzine temu wróciłam do ukochanego domu <3  Jestem bardzo zmęczona lecz sama nie wiem czym bo podróż trwała zaledwie 2 godziny.Chciałam dzisiej zrobić coś w stylu Houl ale się nie uda i moze w najbliższym czasie. Bardzo się ciesze z pierwszych 4 komentarzy na mojej stronce , jest to wielki zaszczyt dla mnie ,że ktoś czyta mojego Bloga. Kiedy je widze naprawde się ciesze oraz mam energie pisać dalej. Mam troche teraz zaległości bo nie było mnie pare dni w szkole ,ale zrobiłam sobie rozkład nauki i jakoś to nadrobie ;)
     Chciałam was poprosić abyście w komentarzach napisali mi po pare pytań lub co byście chciali bym nagrała na YT ;) Oszywiście powiem i zareklamuje wasz blog kto mi zadał pytanie etc.
Mam nadzieje ,że ktoś zapyta bo wiem ,że nikt haheh ;c. Ale ja tam się nie poddam :P Najwyżej sama wymysle pytania.

16 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w takich okularach, kurde ja mam taką twarz, że tylko wyjątkowe wzory leżą mi ładnie, a w reszcie wyglądam nie powiem już jak :P
    Myślę, że na yt możesz nagrywać i pokazywać jakieś swoje lookbooki ;)Pozdrawiam :*

    http://yukarinosekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde Dzięuje ;P
      Już cię zaobserwowałam ;P

      Usuń
  2. Ale jesteś ładnaa ;) Blog jak na razie mi się podoba. No to teraz wymyślę kilka pytań ;)
    1.facebook vs twitter?
    2.spodnie vs sukienka?
    3.Ulubiony sklep z ubraniami?
    4.Czym się interesujesz?
    5.Ulubiona biżuteria?
    6.Ulubione czasopismo?
    7.Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
    8.Wolałabyś spotkać wampira czy czarownice? ;p
    9.Ulubiony kolor?
    10.Ulubiona pora roku?
    11.Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
    12.Lubisz czytać książki? Jaka jest Twoja ulubiona?
    13.Ulubiony serial?

    soulmusicdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadałaś mi na blogu pytanie: Jak dodać obserwatorów.
    A więc na początku musisz wejść w lewej stronie w kategorie układ na blogger i nacisnąć dodaj gadżet. W tym oknie co się otworzy znowu po lewej stronie bedzie pisać ,,Więcej gadżetów'' i tam są obserwatorzy.

    Jeśli pomogłam to bardzo mi miło.

    PS. Super blog :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre początki! :D I mam oczywiście dla ciebie pytanie: Jeżeli mogłabyś wybrać kim zostaniesz w przyszłości: modelka, fotografem, lub stylistką, kogo byś wybrała i dlaczego?
    http://neversaynotofashion.blogspot.com/ ZAPRASZAM :))) Blog o modzie dla nastolatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wera, ale Ty jesteś śliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś ładna :) ile masz lat ? :P
    Pozdrawiam

    moje-spojrzenie-na-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Mam w tym roku 13 lat , mam nadzieje że to nie problem dla ciebie ,że jestem taka młoda by nie czytać mojego bloga :)

      Usuń
  7. Booskie włosy i fajne okulary :) Pięknie wychodzisz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń