czwartek, 27 czerwca 2013

#First#Vlog#so#Shy

Hej wam wszystkim <3
W dzisiejszym wpisie chciałbym wam opowiedzieć jak to u mnie jest z tym końcem roku. W sumie nie jest to nic skomplikowanego ,ale liczne pytania na mailu mnie już męczyły więc postanowiłam napisać dla was to w takim to poście.
 W mojej szkole jak zapewne u niektórych z was ,zakończenie roku trwa 2 dni. Pierwszego oraz drugiego idziemy do szkoły na galowo lecz 1szego mamy organizowane różne apele , rozdania nagród oraz podziękowań a zaś 2giego odbieramy świadectwa i wręczamy kwiaty. Jest to dość męczące ponieważ trzeba dużo czekać ;P
Są już wakacje a wiec coraz więcej czasu spędzam na podwórku :)


Nienawidzę tych letnich nieprzespanych nocy. Ciągle gorąco i nie mogę wytrzymać wiec czytam sobie az nie zasnę książki. Ostatnio przeczytałam Pretty Litle Liars tom 2 a teraz zaczynam 3 ;) Jeśli ktoś wie gdzie za darmo i bez żadnych logowań znajdę odcinki z tego serialu to proszę napisać mi w komentarzach.





1 komentarz: